דבר ועד ההורים

משפחת דרור יקרה,

שנה חדשה לפנינו. כל התחלה נושאת  בחובה תפילה והבטחה, לאהבה, לשמחה, לסיפוק ולהגשמה. כולנו כאחד נושאים עיניים לשמים ומייחלים לגשמי חסד וברכה ולקרני שמש מלטפות.

בואו נזכור להפנות מבט גם אל ההבטחה שבתוכנו, ולחפש עמוק אצלנו פנימה את הרצון, הכוח והאמונה להרבות טוב, לצמוח וגם להצמיח – עלינו ההורים מוטלת החובה להמטיר חסד ואהבה על ילדינו המתוקים, וכבכל שנה לשים את מבטחינו בצוות בית הספר, שיצמיח באמונה כל ילד לפי גדלו, לפי טבעו לפי כוחו- 

עת יתפלל הצמח למים

שפתיו תדובבנה-

חד אני, ורזה, וחיוור,

יצאתי פתע את האדמה

בוש אני להביט אל פני כל

עירום אעמוד כל היום

לו טיפה יחונוני שחקים

נזר רוזנים אהיה! עדי מלכים!

שמן יבוא אל קרבי, אדשן למאוד

אימי האדמה תמלא חסד מהתענג

קרני שמש פזיזות ושמחות עלי תגלושנה

 

                                  ר' יוסף צבי רימון

חברים, 

נפרדנו השנה מציפי היקרה, והתחדשנו במנהלת חדשה – שרית יקרה, אנחנו מקדמים אותך בברכה חמה ומאחלים לך ולכל הצוות הנפלא של בית הספר הצלחה רבה. בטוחים שתשכילי לתרום ולהיתרם מהקהילה הנפלאה של בית הספר. 

התחדשנו השנה במרחבי למידה חדשים בתכנית "מחדש" של מנח"י, שיאפשרו לילדים למידה חוויתית באמצעים מגוונים. תודה לציפי על הובלת הפרוייקט והדאגה להוצאתו לפועל, לסופי על החלום והגשתו, למוריה – שותפתה ולהורי הועד שתמכו. אנו תקוה כי גם פיתוחים נוספים יקבלו המשך עידוד וצמיחה של חוויה חינוכית עשירה לילדינו בבית הספר.

בשעה טובה גם פני כל בי"הס התחדשו ובמהלך הקיץ בוצעו סופסוף עבודות השיפוצים וצביעה עליהם עמלה ציפי מול מנח"י בשנתיים האחרונות.

הדרך עוד ארוכה והעבודה רבה – השנה הקרובה מזמנת לנו אתגרים בנושא טיפוח בית הספר וסביבתו, חיזוק הלכידות הקהילתית, עידוד מצויינות ותכניות העשרה, יישום מערכות תקשוב ועוד. אנחנו מזמינים את כל מי שבכוחו וברצונו לתרום ולהשפיע על הנעשה בבית הספר להצטרף אלינו ולהיות חלק מהצמיחה של בית הספר.

 

מאחלים לכולנו – ילדים, מורים והורים

שנה טובה ומתוקה, 

ועד ההורים המרכזי

בי"ס ממ"ד קהילתי דרור